כן, ברגע שביצעת תשלום מקדמה או תשלום מלא, החיוב נעשה על ידי חברת השייט באותו הרגע ואישור ההזמנה מופיע על המסך. בנוסף, ישלח אלייך אישור ההזמנה לכתובת הדוא"ל שלך.
כן, התשלום נעשה באופן מאובטח ומתבצע ישירות לחברת השייט עצמה, אנו לא גובים ממך תשלום על ביצוע ההזמנה און ליין.
ההנחות ניתנות על חשבון העמלה שלנו, כך שאתם תמיד יכולים להיות בטוחים שהמחיר שאתם משלמים הוא הטוב ביותר ובהרבה פחות מזה של חברת השייט עצמה. השוו מחירים בעצמכם!
מכיוון שהתשלום מחוייב ישירות על ידי חברת השייט, החיוב נעשה בדולר אמריקאי או יורו אירופאי, כפי שמופיע בעמוד התשלום, מי שאחראית על המרת המטבע היא חברת האשראי שלך.
באחריות הנוסעים לוודא שלתוקף הדרכון שבידם נותרו לפחות 6 חודשים מיום החזרה לארץ
ישנם יעדים מסויימים שדורשים ויזות כניסה לארצם, באחריות הנוסעים לבדוק מול משרד החוץ הישראלי את הדרישות העדכניות ביותר לאותו הזמן בהתאם.
לאחר ביצוע ההזמנה ניתן לבצע שינויים בתוספת תשלום דמי טיפול באמצעות פניה בכתב לכתובת: Cruise@Cruise1.co.il
טלפון לצורך טיפול ב*הזמנות קיימות בלבד: 073-2169300
*האתר מיועד להזמנות מקוונות בלבד ולא ינתנו הצעות מחיר בטלפון.
ניתן לבטל בתוספת תשלום דמי טיפול ובנוסף לתשלום יחסי על פי תנאי הביטול של חברת השייט החלים על ההזמנה. תנאי הביטול של חברת השייט כפופים לשינוי על פי דעתה הבלעדי. ביטול הזמנה מתקבל בכתב בלבד. להעברת הבקשה לביטול יש לפנות בכתב בצירוף שם, טלפון ומספר ההזמנה למייל: Cruise@Cruise1.co.il
לא, ההזמנה און-ליין באתר הינה להפלגות בלבד.
ניתן ליצור איתנו קשר בטופס יצירת קשר באתר תחת "שירות ותמיכה" או בפייסבוק שלנו
טלפון לצורך טיפול ב*הזמנות קיימות בלבד: 073-2169300
*האתר מיועד להזמנות מקוונות בלבד ולא ינתנו הצעות מחיר בטלפון.